2010. március 19., péntek

Vadnyúl- vadasan, knédlivel

Max és Bouillabaisse segítségével elkészült a vadas. Kuktában főztem, hagyományosan, ahogy a marhavadast.

Hozzávalók:
  • 1 db vadnyúl
  • 4 db sárgarépa
  • 1 db fehérrépa
  • 1 kis zeller
  • 3-4 babérlevél
  • bors
  • pirospaprika
  • citromlé
  • mustár
  • liszt
  • olaj
A nyulat darabokra vágtam és a kuktába főztem a zöldségekkel és a babérlevéllel, sóval.
Mikor puha lett a hús ( forrástól számítva kb 1 óra múlva) kiszedtem, a zöldségeket összeturmixoltam. Az olajból , lisztből világos rántást készítettem, erre öntöttem a zöldség krémet, ízesítettem mustárral és citromlével.

A knédlit Szemirámisz receptje alapján csináltam, csak én a tésztát három részre osztottam.

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepet kívánok!