2008. december 9., kedd

Narancs kocsonya



  • 2 narancs
  • 3 lap zselatin
  • kevés cukor
  • kb 1 dl narancslé

A narancsokat félbe vágtam,a levüket kicsavartam,leszűrtem,és kikapartam a narancs héját.

Vízzel kimértem,hogy kb mennyi folyadék fér a 4 fél narancs héjjába,és a kicsavart narancslét annyi dobozossal egészítettem ki,amennyi víz a narancsok hájáába fért.Nekem ez 2 dl volt.Kevertem hozzá kevés cukrot,a zselatint pár percre hidegvízbe áztattam,majd kevés vízben feloldottam.A narancsléhez öntöttem,majd a narancs héjjakba kanalaztam.Néhány órára a hűtőbe tettem.A narancs héjjakat kávés csészébe állítottam,hogy nehogy felboruljanak,és vizszintes maradjon benne a zselé.

Tálaláskor félbe vágtam,így mindenki 2 negyed narancs gerezdet kapott.





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez annyira ötletes.És biztos finom.Ági

Névtelen írta...

Ez tényleg csudajó ötlet! És jól is néz ki.

Egy másik Ági, aki főz :-)