2008. február 17., vasárnap

Túrótorta

  • 25 dkg túró
  • 1 kis doboz (175 ml) natúr joghurt
  • 1 csg vaniliás cukor
  • 2 evőkanál cukor
  • 2 dl tej
  • 2 evőkanál zselatin
  • szintelen torta zselé
  • gyümölcsök
  • 15 dkg margarin
  • maradék mézespuszedli

Először a szintelen tortazselét csináltam meg.Egy picit öntöttem a folpackal bélelt hasáb forma aljára.Miután megdermedt,kiraktam a gyümölcsökkel,és ráöntöttem a maradék zselét.Hagytam megdermedni.Közben a tejet a zselatinnal felfőztem,hülni hagytam.A túrót ,joghurtot,cukrokat összekevertem,beleöntöttem a langyosra hült tejes zselatint.Felét a megdermedt gyümölcs zselére öntöttem,kiraktam eperrel,és ráöntöttem a maradék túrós krémet.

A margarint felolvasztotttam,a mézespuszedlikat összemorzsoltam,elkevertem a margarinnal,és a túró tetejére kentem.

Betakartam folpackkal,és hűtőbe tettem 3-4 órára.

Kiborítottam,és óvatosan lehúztam a folpackot.Így nem ragadt bele a formába,és nem darabjaiban jött ki,hanem szépen egyben ki tudtam szedni.

Fagyasztott gyümölcsöket használtam a kivi kivételével.

Nincsenek megjegyzések: