2008. február 25., hétfő

Pármai karaj

  • 6 szelet csont nélküli karaj
  • 20 dkg bacon szalonna
  • 25 dkg rizs
  • petrezselyem
  • 5 dkg vaj
  • 6 tojás
  • 15 dkg reszel sajt

A rizst pici olajon megpiritottam,sóztam,majd forró vízzel felöntöttem,puhára pároltam.Amikor megfőtt belekevertem a vajat és petrezselymet.
A húst sóztam,borsoztam.A szalonnát apró kockára vágtam,és megpirítottam.Kiszedtem a szalonnát a megmaradt zsírból,öntöttem hozzá kevés olajat és a hús mindkét oldalát pirosra sütöttem.
A tepsit picit kiolajoztam,a hússzeleteket egymástól távol tettem,mindegyikre tettem a szalonna kockából,és a rizst a hússzelet szélére körbe raktam,úgy hogy olyasmi legyen mint egy kosárka.
Mindegyikbe bele ütöttem egy tojást,és a rizst megszórtam reszelt sajttal.
Előmelegített sütőbe addig sütöttem míg a tojássárgája remegősre nem sült.

Nincsenek megjegyzések: