2008. február 12., kedd

Édes-savanyú pulykamell



  • 50 dkg pulykamell
  • pici olajsó
  • szecsuáni fűszerkeverék

A húst csíkokra vágjuk.Pici olíva olajat megforrósítunk,rádobjuk a húst,sózzuk,fűszerezzük,és hirtelen puhára pirítjuk.

A mártáshoz:
  • 3 szál újhagyma
  • 1 db. piros színü paprika,
  • 1 db sárga szinű paprika
  • 2 db sárgarépa,
  • 1 doboz ananászkonzerv
  • 15 dkg gomba
  • 10 dkg zöldbab
  • őrölt gyömbér,
  • 5 fűszerkeverék
  • szójaszósz,
  • ketchup,
  • méz
  • az ananász leve
  • keményítő

Az újhagymát karikára ( a zöldjét is),a répát gyufaszálra,a többi zöldséget apróra vágtam, majd egy kis olajon megpiritottam. Megszórtam a fűszerekkel és felöntöttem az ananászlével. Hozzáadtam 1 evőkanál ketchupot, kevés szójaszószt öntöttem hozzá, és 2 evőkanál mézet. Roppanósan puhára pároltam,bele dobtam az ananász kockákat,majd pici vízben elkevert keményítővel sűrítettem.

Bele öntöttem a húst és összeforraltam.

Párolt rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: