2008. január 28., hétfő

Tejszines,zöldséges csirkeragu


A raguhoz:
  • 1/2 kg csirkemell

  • 1/2 csg fagyasztott franciasaláta alap

  • 2 dl főzőtejszin

  • petrezselyem


  • bors

  • fehérbor

  • pici liszt
A kroketthez:
  • 2-3 db főttkrumpli

  • 1 tojás

  • liszt


  • zsemlemorzsa
A csirkemellett csíkokra vágtam és pici olajon fehéredésig pirítottam.Felöntöttem kb 1/2 dl fehérborral,hozzáadtam a zöldségeket,sóztam,borsoztam,majorannával megszórtam és puhára pároltam.A lisztet a tejszinben elkevertem és besűrítettem vele a ragut.Petrezselyemmel megszórtam.
A krumplit összetörtem,hozzáadtam a tojást,sót, és annyi lisztet amivel se nem kemény se nem túl puha tésztát kaptam.Kb 3-4 cm rudakat "gyúrmáztam",zsemlemorzsában meghempergettem és forró olajban kisütöttem

Nincsenek megjegyzések: