2007. október 2., kedd

Zöldséges pulykamáj



Macikonyhát nézegetve ma Zöldborsós borjúmájat találtam.Mivel pont pulykamáj várta hogy felengedjen,gyorsan meg is csináltam.Néhány dolgon változtattam.
  • 5 db pulykamáj
  • olaj
  • 1 kanál keményítő
  • 1 tojás
  • 1 csésze vegyes zöldség(borsó,répa,kukorica), olíva olajon megpárolva
  • 1 kiskanál őrölt gyömbér
  • 2 gerezd fokhagyma apró kockára vágva
  • 1 pici chili por
  • szójaszósz,
  • egy csipet só
  • fél pohárka száraz fehér bor

A májat csíkokra vágom, megszórom a keményítővel, és elkeverem a tojással. Egy vastag falú teflonban olajat forrósítok, és állandó kevergetés mellett körben megsütöm a májat. Közben megszórom a gyömbérrel, fokhgymával, a chilivel, és beledobom az előpárolt zöldségeket, a végén pedig felöntöm a borral, és szójaszósszal, sóval ízesítem. (A sóval óvatosan, mert a szójaszósz is sós) Röviden összeforralom, és petrezselymes vadrizzsel tálalom.


Snöcy:
-a sóval tényleg óvatosan,én bevallom picit elsóztam.


Nincsenek megjegyzések: